Kan du nikke genkendende
til følgende scenarie?

Virksomheden står overfor en omrokering, flytning af kontorlokaler eller åbning af en ny afdeling. Der skal tages stilling til indretning, indkøb af kontormøbler, genbrug af eksisterende møbler samt overholdelse af fastlagt budget. For mange en opgave som kræver et stort overblik og overskud. Derfor har vi udviklet ARKIMATCH til dig.

ARKIMATCH er en portal, som giver dig gennemsigtighed i markedet for indretning og interiør. Det vil sige, at du får to matches af arkitekter, som er nøjagtigt udvalgt på baggrund af dine konkrete behov.

Lyder det fristende? Det er tilmeld ganske gratis at anvende.

Få to gratis matches på en arkitekt til erhvervsindretninger

MOBIL

Er ARKIMATCH noget for jeres virksomhed?

ARKIMATCH er til dig, der ønsker en uvildig rådgivning og et 100% ærligt oplæg på en erhvervsindretning. Arkitekten har ikke særlige præferencer til, hvilke møbler og inventar du bør vælge, men har i stedet fokus på at tilbyde den rigtige løsning baseret på virksomhedens og medarbejdernes behov. ARKIMATCH rummer Danmarks største og mest kvalificerede arkitektdatabase med et bedret spektrum af forskellige kompetencer. Det gør, at vi helt sikkert kan finde de to bedst egnede arkitekter til dig og dit indretningsprojekt.

Formålet med ARKIMATCH

ARKIMATCH er skabt til at føre dig sammen med den rette arkitekt, som kan hjælpe dig med at skabe arbejdspladser, kontormiljøer eller et måske indrette et nyt kantineområde som udstråler virksomhedens identitet, øger arbejdsglæden og danner optimale arbejdsrammer med plads til fordybelse, små pauser og kreativitet for hver enkel medarbejder.

Arkitekten er kort sagt din bedste vej til at finde en god balance mellem komfort, funktionalitet og æstetik i enhver indretning, og det hele starter selvfølgelig med et rigtigt match.

Det handler om et mix af god kemi og de rigtige kompetencer

Udgangspunktet for et godt samarbejde starter altid med den rigtige segmentering. Derfor er vores portal fuld af arkitekter med et hav af forskellige kompetenceområder.

ARKIMATCH er Danmarks største database med arkitekter, som nøje er inddelt i forskellige kompetencekategorier på baggrund af hver arkitekts kvalifikationer. Det sikrer, at du får det perfekte match til din opgave.

Derudover kender vi alt til vigtigheden af god kemi mellem mennesker. De bedste resultater opnås, når der er tale om en proces og et samarbejde omkring en erhvervsindretning.

Det sikrer vi ved at give dig to matches på en potentiel arkitekt, så du altid har mulighed for at indhente to tilbud og møde to mennesker med samme kompetencer, der kan løfte din opgave.

Hvad koster det at anvende en arkitekt til erhvervsindretning?

Den endelige udgift til en arkitekt i forbindelse med erhvervsindretning kommer an på projektets størrelse og omfang. Det er helt normalt at indkalde to arkitekter til et opstartsmøde, hvor projektets størrelse defineres.

Du kan vælge mellem en timepris på 1000-1200 kr. eller en fast projektpris. Arkitekten tjener som regel sig selv hjem idet vedkommende har adgang til fordelagtige rabatordninger på møbelindkøb, hvor du ofte sparer mellem 15-40%. Derudover sikres du altid langtidsholdbare løsninger, hvilket ikke er en selvfølge i møbelbranchen i dag. Arkitekten har mulighed for at styre projektet fra start til slut samt selve indkøbsprocessen. Det gør, at du sparer både tid og penge.

Arkitekten har mulighed for at styre projektet fra start til slut samt selve indkøbsprocessen. Det gør, at du sparer både tid og penge.

MOBIL

Stadigvæk i tvivl?

5 unikke fordele du kan se frem til, når du samarbejder med en arkitekt

1

Procesrådgivning fra start til slut

En arkitekt optimerer og styrer erhvervsindretningen inden for det fastlagte budget og de aftalte rammer. Arkitekten sikrer en værdiskabende og effektiv proces, der gør et indretningsprojekt overskueligt og skaber tryghed hele vejen igennem forandringsprocessen.

2

Behovsafdækning

Arkitekten har mulighed for at etablerer en brugergruppe, som er med til at afklare behovsafdækningen og optimere medarbejdernes behov. En brugergruppe består af udvalgte medarbejdere, hvor arkitekten faciliterer, kommunikerer og formidler konkrete løsningsforslag.

3

Møbler til fordelagtige priser

Arkitekten har et bredt kendskab til forskellige møbelforhandlere i Danmark, og kan derfor formidle kontakten til den helt rigtige forhandler. Derved er du sikret at få de rigtige priser på møbler til netop dit projekt. Arkitekten har også mulighed for at styre tilbudsprocessen fra start til slut, så du sparer tid og ressourcer.

4

Specialinventar

Specialinventar er ikke nødvendigvis dyrere end standardinventar. Specialinventar skal anvendes i de indretninger, hvor det giver mening og kan være med til at øge den daglige funktionalitet markant samt udnytte døde kvadratmenter. En arkitekt kan hjælpe med at tegne specialinventar efter jeres ønsker og behov.

5

Spar tid

Slip for at håndtere hele eller dele af indretningsprocessen og få professionel hjælp til at få virksomhedens identitet frem og de bedste løsninger til virksomhedens medarbejdere. Tid er lig med penge og outsourcer du erhvervsindretning til en kompetent arkitekt, har du mulighed for at fokusere på din egen forretning.